BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA od 1000zł
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma: 0,00 zł

Targi branżowe - udział, przygotowania, korzyści, systemy wystawiennicze.

0
Targi branżowe - udział, przygotowania, korzyści, systemy wystawiennicze.

Targi to impreza, do której warto profesjonalnie przygotować swoją firmę. Chociażby ze względu na to, że jest to niemałe przedsięwzięcie finansowe. Targi to wbrew pozorom impreza również dla małych i średnich firm. Jest to miejsce - drugie po Internecie pod względem skuteczności działania narzędzi marketingowo-reklamowych. Oprócz samej prezentacji swojej firmy i jej działalności - możecie Państwo nabyć tam nowe znajomości, tzn. nawiązać współpracę z klientami indywidualnymi, kontrahentami. Ilość zleceń w takim wypadku logicznie wzrośnie. Można zapoznać tam również potencjalnego partnera biznesowego (firmy na przykład połączą się - fuzja).

Aby udział w targach branżowych nie był bezsensowny, musicie Państwo dobrać odpowiednie systemy wystawiennicze (np. ścianki reklamowe tekstylne, rollupy, stojaki na ulotki), materiały POS (np. naklejki, ulotki, katalogi, gadżety reklamowe), zadbać o profesjonalną obsługę graficzną. Oferujemy wszystkie z tych trzech wymienionych wcześniej usług. Każdy szanujący się, poważny przedsiębiorca wie, że odpowiednio zaprojektowana grafika reklamowa oraz slogan są kluczem do sukcesywnego funkcjonowania firmy - zainteresowania marką, produktami, usługami oraz zakupem.


Podstawowe stoisko wystawiennicze powinno zawierać:

  • ściankę reklamową (Hop-Up, Pop-Up, tekstylna, modułowa itp.), aby od podejścia do stoiska było widać grafikę wielkoformatową ukazującą działalność firmy oraz jej logo, slogan itp. Jak wiadomo - ludzie myślą obrazami, świadomie i nieświadomie wyłapują obrazy z otoczenia; wpływa to na ich późniejsze zachowania - np. wywołuje potrzeby posiadania jakiegoś produktu, skorzystania z usługi..

  • ladę reklamową, aby w profesjonalny sposób obchodzić się z potencjalnymi klientami, partnerami biznesowymi, zainteresowanymi. W tym miejscu wita się gości, przedstawia się główną działalność firmy, rozdaje drobne gadżety, które sprawią, że Państwa marka zostanie w pozytywny sposób zapamiętana. Rozmawia się, konsultuje, przedstawia oferty, pomoc, współpracę. Jest to punkt, w którym można zbudować dobre relacje usługodawca-usługobiorca. Atutem lady wystawienniczej jest możliwość umieszczenia na jej froncie i czasami panelach bocznych grafiki reklamowej.

  • rollupa (jednostronnego, dwustronnego), który będzie dodatkowym nośnikiem prezentującym grafikę oraz krótkie, punktowe treści czy slogan reklamowy. Jest to dobry nośnik w momencie, gdy na stoisku zrobi się lekkie zamieszanie i przedstawiciele nie będą mogli ze wszystkimi na raz podjąć rozmowę. 

  • stojak na ulotki - rozwiązanie obowiązkowe, które poprzez ulotki, foldery, katalogi przedstawi pełną działalność firmy, z opisami, grafikami, rozwiązaniami odpowiednimi dla klienta. Miejsce z tymi materiałami powinno stać w widocznym miejscu, najlepiej obok lady, aby zainteresowany po krótkiej rozmowie z przedstawicielem zasięgnął po papierową reklamówkę. W tym wypadku, jeśli firma dobrze zaprezentowała się w jego oczach powróci on do oferty, skontaktuje się z Państwem. 

Z tych względów oferujemy systemy stworzone z najwyższej jakości użytych materiałów, z wieloletnią gwarancją na użytkowanie, aby korzystanie z naszych systemów przebiegało pomyślnie i nie skończyło się jednorazową akcją reklamową Systemy sprawdzają się doskonale na targach, ale również w biurach, sklepach, na eventach, konferencjach, galeriach handlowych. Oto kilka z najchętniej wybieranych:


Jeśli natomiast zainteresowani są Państwo dodatkowymi rozwiązaniami, zapraszam do zapoznania się z:


Jeśli czas nie pozwala na samodzielne projektowanie stoiska firmowego - polecamy rozwiązania gotowe:

 

> POLECAMY RÓWNIEŻ: Zestawy wystawiennicze

Komentarze do wpisu (0)

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl