BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA NA ZAWSZE!
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma brutto: 0,00 zł
Musisz to mieć!
Rozkładany stojak na ulotki A4 AKRYL Rozkładany stojak na ulotki A4 AKRYL Rozkładany stojak na ulotki A4 AKRYL
355,00 zł 355,00 zł
szt.
Rozkładany stojak na ulotki A4 Rozkładany stojak na ulotki A4 Rozkładany stojak na ulotki A4
445,00 zł 445,00 zł
Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny
149,00 zł 149,00 zł
szt.
Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne Lada degustacyjna Counta stoisko promocyjne
539,00 zł 539,00 zł
szt.
Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill
239,00 zł 239,00 zł
szt.
Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą
189,00 zł 189,00 zł
szt.
Chmura tagów bloga
Dzięki chmurze tagów możesz szybko przenieść się do interesującego Cię tematu na naszym blogu!
Czytaj więcej

Namioty reklamowe na każdą okazję

0
Namioty reklamowe na każdą okazję

Namioty reklamowe stały się jedną z najpopularniejszych form rozwoju firmy i marketingu. Od wielu lat wykorzystywane są podczas targów, na których firmy z różnych branż oferują swoje usługi i reklamują się po to, aby zyskać szersze grono klientów i kontrahentów. Dlaczego warto inwestować z tę formę reklamy? Dlaczego namioty reklamowe są tak popularne i co przyczynia się do ich sukcesu?

Namioty reklamowe a event marketing

Tak naprawdę event marketing nie jest wyłącznie zwykłą organizacją imprez, ale także organizacją imprez, których głównym celem jest reklama danej firmy i wachlarza jej usług. Wraz z rozwojem mediów event marketing nabrał zupełnie innego znaczenia, co przekłada się na sukces i rozwój wielu firm. Tak naprawdę określenie słowa event marketing nie jest do końca jasne i uzależnione jest od tego, co na myśli mają marketingowcy i osoby zajmujące się rozwojem oraz reklamą danego przedsiębiorstwa. Namioty reklamowe to doskonała forma reklamy podczas festynów, koncertów, a także oczywiście targów firmowych.

namiot reklamowy nadmuchiwany namiot reklamowy składany

Namioty reklamowe - Bezpośredni kontakt z klientem

W przypadku namiotów reklamowych ważną kwestią jest to, iż można w tym przypadku nawiązać bezpośredni kontakt z klientem oraz nawiązać dalszą współpracę. W namiotach reklamowych bardzo często znajdują się nie tylko próbki produktów, ale także krzesła i stoły, przy których potencjalni kontrahenci mogą zasiąść i porozmawiać oraz podzielić się swoimi doświadczeniami.

Namioty reklamowe stały się nieodzowną częścią reklamy zarówno małych, jak i dużych przedsiębiorstw. Nie ma co do tego żadnej wątpliwości. Jeszcze kilka lat temu nie były one znane w tak dużym stopniu, jak dzisiaj. Obecnie wiele firm postanawia zainwestować w taką formę reklamy podczas maratonów, imprez sportowych, a także festynów, które organizowane są z różnych powodów w małych oraz dużych miejscowościach. Podczas rozmowy z klientem można w sposób bezpośredni przedstawić swoją ofertę, wizję współpracy, a także problemy klientów, co pozwoli na zaoferowanie najlepszych usług, które zadowolą obie strony. 

Namioty reklamowe a wzrost rozpoznawalności i świadomości marki

Jak już wspomnieliśmy, namioty reklamowe do doskonała forma reklamy. Dzięki nim rozwój firmy jest możliwy niemal od razu, gdyż ich duże rozmiary sprawiają, że nikt nie przejdzie obok takiej reklamy w sposób obojętny. Udział w różnego rodzaju imprezach pod namiotem z logo marki niesie za sobą szereg korzyści, do których zaliczamy między innymi wzrost rozpoznawalności marki oraz jej świadomość, dzięki czemu znacznie większa ilość klientów jest chętna do nawiązania współpracy. To doskonałe posunięcie na gruncie PR. Jeżeli dany event jest prowadzony na szeroką skalę, na pewno jeszcze po jego zakończeniu będzie mówiło się o danej marce. To podstawa do tego, aby twierdzić, iż namioty reklamowe to pierwszy rok do uzyskania rozgłosu. 

Zalety namiotów marketingowych

Bez wątpienia namioty reklamowe to doskonała reklama wielu firm. Mogą znajdować się na nich hasła reklamowe, slogany, a także logo marki, co sprawia, że staje się ona szybciej rozpoznawalna. Pierwszą i zarazem jedną z najważniejszych korzyści namiotów reklamowych jest łatwość ich rozkładania. W tym celu nie trzeba posiadać żadnych umiejętności.

Namioty wykonane są z wysokiej jakości materiałów, które umożliwiają ich solidne zamocowanie oraz niezamartwianie się o to, czy podczas trudnych warunków atmosferycznych dają sobie rade i nie zniszczą się pod naporem powietrza, deszczu i innych czynników atmosferycznych. Warto jednak zadbać o to, aby namioty ustawić znacznie wcześniej, dzięki czemu potencjalni klienci będą mówili o firmie jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia. Kolejnym atutem namiotów reklamowych jest ich trwałość. W odróżnieniu od innych form reklamy, takich jak plakaty, których nikt nie obserwuje, namioty reklamowe mogą być użytkowane przez wiele lat bez żadnego uszczerbku. Przyczyniają się do tego wspomniane już wcześniej najwyższej jakości materiały odporne na promieniowanie słoneczne, deszcz, a także nieuważność osób znajdujących się w ich okolicy.

Kolejną zaletą zastosowania tej formy reklamy jest możliwość doboru własnego kształtu, rozmiaru oraz koloru namiotu. Jeżeli więc firma ma charakterystyczne logo, bez trudu będzie można umieścić je na powierzchni namiotu. 

Komu przyda się namiot reklamowy?

Tak naprawdę jest to rozwiązanie zarówno dla małych, jak i dużych firm. Ta forma reklamy według wielu najnowszych statystyk doskonale się spisuje. To sposób na zadaszenie powierzchni handlowej oraz okazja do tego, a by porozmawiać z klientami. Jak wiadomo, niektóre namioty reklamowe wykorzystywane są jako miejsca do sprzedawania danych rzeczy. Dzięki nim żadne przedmioty, które są oferowane, nie zostaną zniszczone przez deszcz. Tak więc namioty reklamowe przydają się osobom, które podczas spotkań masowych, czy też targów chcą sprzedawać swoje produkty, znajdując się na zewnątrz.

Namioty to także forma reklamy oraz przenośne biuro, w  którym kontrahenci mogą w spokoju porozmawiać oraz przedstawić swoje warunki i oczekiwania dotyczące współpracy. W wielu przypadkach mogą stanowić koło ratunkowe dla firmy, która zmierza do upadku. Takie zaprezentowanie się podczas przyjęć masowych może oznaczać jej odrodzenie oraz szansę na to, że odzyska swoje dawne imię i klasę. Wystarczy niewielki budżet, aby zainwestować w formę reklamy, która przez wiele lat będzie w doskonalej kondycji. 

Uniwersalne i wszechstronne zastosowanie namiotów reklamowych

Namioty reklamowe mogą być skuteczną formą reklamy zarówno wśród małych, jak i dużych firm. Dzięki temu można znacznie poprawić sprzedaż oraz nawiązać współprace z nowymi kontrahentami. Tak naprawdę namioty te są uniwersalne i doskonale dostosowują się do potrzeb i wymagań nawet tych najbardziej wymagających klientów.

Taka reklama może zostać wykonana zgodnie z indywidualnym zamówieniem danego klienta. Umieszczone może zostać na nich logo, wybrane kolory oraz hasła reklamowe. Co ciekawe, istnieje także możliwość dobrania optymalnego kształtu oraz wielkości namiotu. Dostępne warianty na rynku zakupić można w kształcie koła oraz kwadratu, czy prostokąta. W jego wnętrzu wygospodarowaną można miejsce na krzesła, stoły, a także punkty informacyjne, w których klienci mogą otrzymać odpowiedzi na frustrujące ich pytania. 

namiot reklamowy z zadrukiem namiot reklamowy bez zadruku

Dodatkowe wyposażenie namiotów reklamowych

Nieco bardziej kreatywne osoby zajmujące się działem PR wiedzą o tym, iż namioty reklamowe można uzupełnić o oświetlenie, krzesła, a także dodatkowe dekoracje, które bez wątpienia poprawią ich wygląd oraz w jeszcze większym stopniu przyciągną uwagę klientów, Coraz częściej powielanym rozwiązaniem staje się wykorzystanie lampionów, banerów, a także kwiatów, które ożywiają ogólną prezencję namiotu. Nawet bardzo tanie rozwiązania mogą zdziałać cuda.

Wielu przedsiębiorców mylnie uważa, iż namioty reklamowe to dosyć droga i inwazyjna forma reklamy. Nić bardziej mylnego. Ich rozłożenie trwa zaledwie kilka minut, natomiast składanie i przechowywanie ich jest proste w takim stopniu, że poradzą sobie z tym nawet niedoświadczone osoby, które nie chce korzystać z usług dodatkowej obsługi. Oprócz oświetlenia i dodatkowych mebli i dekoracji doskonałym uzupełnieniem namiotów reklamowych mogą być także plakaty, roll-upy i lady, przy których stoją osoby udzielające informacji. To wzmocnienie przekazu oraz prezencji firmy podczas danego wydarzenia. Takie rozwiązania jeszcze bardziej wzmacniają efekt oraz sprawiają, że reklama staje się jeszcze bardziej widoczna. 

O czym należy pamiętać?

Namioty reklamowe to skuteczna forma reklamy. Niestety nie będzie ona tak skuteczna, jeżeli zostaną umieszczone w nich osoby, które do swojego zadania podchodzą niechętnie i wręcz odstraszają klientów. Warto na targi wysyłać osoby sympatyczne oraz pozytywnie nastawione do ludzi. Wzmocni to efekt reklamowy. Oczywiście warto zadbać także o wyposażenie dodatkowe oraz kącik, w których mogłyby odbywać się rozmowy raz trwać negocjacje. To obecnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy, która staje się coraz bardziej popularna!

Sprawdź naszą ofertę namiotów z własnym nadrukiem, klikając w przycisk poniżej. 

 

Namioty reklamowe stelaże i dmuchane 

Komentarze do wpisu (0)

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl