BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
DARMOWA DOSTAWA NA ZAWSZE!
SZYBKA REALIZACJA
do kasy suma brutto: 0,00 zł
Musisz to mieć!
Rozkładany stojak na ulotki A4 AKRYL Rozkładany stojak na ulotki A4 AKRYL Rozkładany stojak na ulotki A4 AKRYL
355,00 zł 355,00 zł
szt.
Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą Flaga reklamowa Shimmer 2,5m z napełnianą podstawą
189,00 zł 189,00 zł
szt.
Rozkładany stojak na ulotki A4 Rozkładany stojak na ulotki A4 Rozkładany stojak na ulotki A4
445,00 zł 445,00 zł
Stojak na plakat A4 OWZ Stojak na plakat A4 OWZ Stojak na plakat A4 OWZ
175,00 zł 175,00 zł
szt.
Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill Flaga reklamowa Winder 3,30m Quill
239,00 zł 239,00 zł
szt.
Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny Rollup Wasp 80 x 210 cm Ekonomiczny
149,00 zł 149,00 zł
szt.
Chmura tagów bloga
Dzięki chmurze tagów możesz szybko przenieść się do interesującego Cię tematu na naszym blogu!
Czytaj więcej

Czego klienci oczekują od wystawcy na targach?

0
Czego klienci oczekują od wystawcy na targach?

Atrakcyjne stoisko firmy

Oczywiście wszelkiego rodzaju targi branżowe związane są z wysypem wielu stoisk wystawowych. Większe wydarzenia potrafią przyciągnąć nawet kilkuset wystawców, dlatego tak ważne jest, aby skutecznie wyróżniać się na tle konkurencji. Klienci przechadzając się po halach targowych mogą łatwo ominąć pawilony, które są bardzo do siebie podobne. Pospolite reklamy, nieciekawe ulotki czy nudne ścianki z pewnością nie zachęcą gości do głębszego zapoznania się z ofertą firmy. Projektując stoisko należy więc wziąć pod uwagę zarówno cele towarzyszące wystąpieniu na targach, jak i oryginalność prezentacji.

Potencjalni klienci oczekują od wystawców głównie niebanalnych rozwiązań. Interesujący stand umieszczony przed stoiskiem już z daleka przyciągnie uwagę gości. Zaskakujące stroje pracowników obsługi z pewnością wyróżnią się wśród klasycznych ubiorów biznesowych. Bardzo przydatne okażą się także wszelkiego typu elementy umożliwiające interakcję. Koniecznie trzeba też zainwestować w odpowiednią ilość ulotek reklamowych, roll-upów oraz większych broszur informacyjnych. Nie wszyscy goście chcą zatrzymywać się dłużej przy stoisku i bliżej zapoznawać z ofertą, dlatego możliwość wzięcia pełnego folderu ze sobą dla wielu osób okaże się być strzałem w dziesiątkę.

Widoczność stoiska w hali targowej

Przy dużej ilości stoisk targowych często trudno znaleźć pawilon konkretnej firmy. Kiedy potencjalni klienci długo szukają danego stanowiska popadają w irytacją, co może się skończyć nawet całkowitą rezygnacją z wizyty w pawilonie. Goście oczekują więc od wystawcy dobrego i doskonale oznaczonego stoiska. Wystawcy powinny więc szczególnie zadbać o swoją widoczność na targach. Świetnie sprawdzą się tutaj systemy podwieszane, które zamontowane nad stoiskiem są doskonale widoczne nawet z drugiego końca hali.

Przykładowe stoisko targowe, system podwieszany

Przykład stoiska z podwieszeniem

Klienci doceniają także flagi reklamowe, plakaty lub standy umieszczone w przestrzeni reklamowej. Dobrze, żeby były one spójnie graficznie i od razu kojarzyły się z motywem stoiska danego przedsiębiorstwa, tak aby goście bez problemu mogli je ze sobą powiązać. Warto również pokusić się o stworzenie banerów reklamowych czy ulotek z mapkami, które będą dostępne w przestrzeni wystawienniczej. Rozstawione po całej hali skutecznie nakierują potencjalnych klientów na właściwe stoisko.

Materiały promocyjne

Goście targów uwielbiają wszelkiego rodzaju materiały promocyjne i gadżety. Największą popularnością cieszą się zazwyczaj te stoiska, które oferują darmowe akcesoria czy usługi. Zamówienie kilku paczek długopisów, czekoladek, plakatów czy toreb płóciennych zawierających przy okazji logo firmy stanie się doskonałą inwestycją w efektywną promocję marki. Nawet jeśli do stoiska po bezpłatne gadżety podejdą osoby, które wcześniej nie były zainteresowane danym pawilonem to jest spora szansa, że po dostaniu darmowego prezentu zwrócą większą uwagę na ofertę firmy.

Promocja marki w mediach społecznościowych

W obecnych czasach skuteczna promocja marki opiera się przede wszystkim na marketingu internetowym. Klienci oczekują bowiem, że relacja z targów znajdzie się w popularnych mediach społecznościowych na oficjalnych kontach firm. Często po wydarzeniu zaglądają również na stronę internetową przedsiębiorstwa, aby dokładniej sprawdzić informacje, które ich bardziej zaciekawiły.

Ważne, żeby na wszystkich ulotkach, banerach reklamowych, roll-apach i standach od razu pojawiły się adresy stron internetowych oraz nazwy kont w mediach społecznościowych. Zdecydowanie ułatwi to gościom szybkie znalezienie firmy w internecie. Warto również dodatkowo zadbać o stworzenie indywidualnego hasthagu, pod którym goście będą mogli wrzucać swoje fotografie czy wrażenia związane ze stoiskiem.

Szczególną popularnością wśród potencjalnych klientów cieszą się także różnego rodzaju konkursy. Możliwość wygrania darmowego produktu z oferty lub pojedynczej usługi w zamian za zdjęcie przy stoisku firmy umieszczone na portalach społecznościach z pewnością przyciągnie większą uwagę gości.

Klienci odwiedzając targi branżowe oczekują przede wszystkim oryginalności. Wystawcy powinny więc zadbać o atrakcyjność stoiska, jego widoczność na hali oraz dużą ilość różnorodnych materiałów promocyjnych. Tylko stosując odpowiednią strategię marketingową można liczyć na to, że po wydarzeniu goście chętniej nawiążą kontakt z firmą.

 

Stoiska reklamowe na targi 

  

Komentarze do wpisu (0)

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl